Bent u dit jaar aanwezig op de Donckse Fair? Leest u hier dan veelgestelde vragen terug en o.a. wat wij als organisatie allemaal aan maatregelen nemen. Wij verzoeken u vriendelijk de maatregelen op te volgen en u aan deze regels m.b.t. het coronavirus te houden. In ieder ander geval zal onze organisatie u hier op aanspreken. Alleen samen kunnen wij er een mooie dag van maken!
.
Hoe kan ik tickets kopen?
❖ Dit kan dit jaar uitsluitend online via www.ticketview.nl/shop/huystendonck. U kunt hier zowel entreetickets kopen voor de fair, als een ticket voor een binnenrondleiding of wandeling in het park met een natuurgids.
.
Wat nemen wij, als organisatie, aan voorzorgsmaatregelen m.b.t. het coronavirus?
❖ De Fair zal dit jaar ruim opgezet worden zodat er 1,5 meter afstand tussen mensen (van verschillende huishoudens) gehouden kan worden. U dient dan ook gedurende uw aanwezigheid ten alle tijden 1,5 m afstand te houden.
.
âť– Bij binnenkomst dient u uw handen te ontsmetten. Hiervoor plaatsen wij diverse desinfectiepompjes bij de entree.

.
âť– Er zal een routing uitgezet worden waarbij er sprake is van eenrichtingsverkeer. Houdt u hier ook aan.
.
âť– Het hele terrein is een cashless gebied; uw kunt derhalve niet contant betalen.
.
âť– Onze organisatie ziet erop toe dat de maatregelen ook echt nageleefd worden. Doet u dit niet, dan wordt u hierop aangesproken.
.
âť– Heeft u klachten zoals verkoudheid, koorts of hoesten? Dan willen wij u vriendelijk verzoeken om thuis te blijven.

 

Wat als de fair niet door kan gaan?
❖ Indien er landelijke of regionale maatregelen komen waardoor de Donckse Fair geen of moeilijk doorgang kan vinden, is het de organisatie voorbehouden om te besluiten de fair te annuleren. In dit geval vergoeden wij aan bezoekers die reeds een entreeticket hebben gekocht de ticketprijs (van entree, parkeren of rondleidingen). Wij streven ernaar dit binnen 30 dagen aan u te retourneren.

. 
❖ LET OP: Reeds gemaakte servicekosten en transactiekosten worden in het geval van retourneren NIET vergoed. Deze kosten ontvangt de stichting niet en wordt betaald aan de ticketingservice. De stichting kan dus helaas deze kosten ook niet restitueren. Wij vragen hiervoor uw begrip.
.
Overige vragen en voorwaarden

Is mijn hond welkom?
âť– Op het terrein zijn geen honden toegestaan.
.
Is het terrein scootmobiel/rolstoelvriendelijk?
âť– We vinden het heel vervelend, maar het terrein is niet zeer rolstoel- of scootmobielvriendelijk. Op het terrein ligt grotendeels grind en bovendien zijn er geen invalidetoiletten. Het Park en de ruimte rondom de Slangenmuur is beter toegankelijk voor rolstoelen. Hier ligt zand of gras. Dit is slechts een deel van de fair.

. 
Kan ik op de fair pinnen?
âť– Bij sommige standhouders kunt u pinnen. Bij anderen mogelijk niet. U kunt sowieso pinnen bij de entree.
.

Schade aan bezittingen of persoon.
âť– De organisatie stelt zich niet aansprakelijk voor vermissingen en/of schade aan bezittingen, ongevallen of opgelopen letsel van aanwezigen.